سیانور
سیانور

سیانور

تقدیم به دختر موبلوندی که تخم سگ خطابش کردی و دوستش داری

دختر مو بلوند
تو خدا را دزدیده ای
او را بردی به خرابه ای
و مالکش شدی
دختر مو بلوند
تو خدا را دزدیده ای
و فرشتگان را تصاحب کرده ای
نیستی...
تو مثل من نیستی
از دل درد به خودت نمی پیچی
پله ها را دو تا،یکی نمی دوی
و از بوق ماشین ها نمی ترسی
از تاریکی هشت شب نمی ترسی
دختر مو بلوند
تو خوشبختی!
خدا را داری
خدایی که بلد است دوستت بدارد
خدایی که بلد است بدخلقی های هفت روزه ات را تحمل کند
مشت هایت را بر سینه اش تحمل کند
دختر مو بلوند!
ما مثل هم نیستیم
من موهای قهوه ای دارم
چشمانم از تمام زیبایی ها فقط غم دارد
و هیچ مردی دوستش نخواهد داشت
اما تو خدا را داری
خدایی که برایت مردی را می فرستد
که تنها،شغلش دوست داشتن تو باشد
دختر مو بلوند
ما مثل هم نیستیم
من با کفش های سفید عروسی مادرم
ترق تروق راه نینداخته ام
ماتیک قرمز مادرم را خراب نکرده ام
ما مثل هم نیستیم
من گوش های خواهرم را می گرفتم
تا فحش های پدرم را نشنود
و در کاسه ای که تنها بازمانده جنگ پدر و مادرم بود
آب پشت سر برادری ریختم که از پای دار برنگشت
دختر مو بلوند
تو خدا را دزدیده ای
زنجیر زده ای به پاهایش
و تنها آرزو های تو را بر آورده میکند
تو خدایی را دزدیده ای
که من را،زندگی ام را فراموش کرد
تو خدا را دزدیده ای که لای موهایت بهار می کرد
و پاییز از قلب من است که شروع می شود
دختر مو بلوند
تو روزی زنی می شوی که بلد است روسری اش را گره بزند
و با کفش ده سانتی از پله ها نمی افتد
و من روزی زنی می شوم
که هر قدم بر می دارد
از خودش می پرسد چرا با کتانی هم در این زندگی می افتد؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر

عطیه
عطیه
عزیزم
شاهکار بود دختر :* :* :*
یغما گلرویی بیاد لنگ بندازه جلوت :))
عالللی بود :*

مرسی کیمیای عزیز.لطف داری:)

ماجان 1394/09/27 ساعت 22:28 http://www.maajan.blog.ir

من گوش های خواهرم را می گرفتم
تا فحش های پدرم را نشنود
و در کاسه ای که تنها بازمانده جنگ پدر و مادرم بود
آب پشت سر برادری ریختم که از پای دار برنگشت ...

چقد خوب نوشتی اینجاشو مخصوصا ..

مرسی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد